Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • БМВ са работили много много години, за да си извоюват името, сега това име струва пари и затова, колите и струват толкова. Алфа си изгуби позициите много, много отдавна. Тая единица може да е тясна, може да е грозна, каквто и ще да, аз е предпочитам поне10 000 пъти пред италианския вариант на Киа сиид

    ПС: Последния истински алфа мотор е 3.2 V6 монтиран в ГТ, който е карал или се е возил в кола с 3.0/3.2 алфов мотор знае за какво говоря. Вижте динографиката от на Бобо ГТВ-то, за кво иде реч!
    ПС: Погледнете снимката /копирал съм е от пост на много уважаван от мен колега/, прочетете текста и вижте дали това отговаря на днешната ситуация.
    Attached Files
    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

    Comment


    • Пинко,

      а реално, ама реално, 159-ката е много широка и удобна кола, нали? Отзад може да седят двама баскетболисти без проблеми, а? Айде да си казваме нещата с изстинските им имена.

      Много ми е смешно като някой ми обяснява какво е да си фен. И то да е грешно. Да си фен, момченца и момиченца, не е да си кон с капаци. Това е да си сектант и екстремист. Крайностите не са добри в нито един вариант. Да си фен е да виждаш нещата такива каквито са и да си даваш реална сметка за нещата, но въпреки това да си верен на марката и да я подкрепяш. Да си фен е да си готов да приемеш всички забележки и кусури на колата, но да я обичаш защото е Алфа. Жулиетата не е МОЯТА Алфа, но е Алфа. Който иска - пожелавам ви да си я купите. Аз вече съм си купил моята Алфа. И да, тя е прекалено ниска, прекалено тясна и неудобна, с ужасно висок разход и не особено качествено сглобена, но си е МОЯТА Алфа и си я обичам. Недейте да сектанствате, а погледнете нещат реално.

      И, моля ви, не ми обяснявайте какво е да си фен и не ми четет лекции, защото аз моята фенщина съм я доказал неведнъж по всякакъв начин. И като казвам истинското ми мнение още веднъж я доказвам. Жулиетата ми е грозна, с евтини материали и слаби мотори.

      Била с двигател на годината? Мне точно. С двигател на годината В ЕДИН ОТ КЛАСОВЕТЕ. А той какъв е точно я някой да провери?

      Била агресива....вие коя кола гледате, защото тази количка е всичко друго ама не и агресивна. То и Митото не е. Симпатично е, но не е агресивно.

      А да, скъпа е. Прекалено е скъпа съпоставена с останалите модели от гамата даже. Защото стува колкото една 159-ка. А това е тъпо, защото слагаш двата модела в един ценови сегмент и ги конкурираш пряко. Капиш?

      И кой ми твърдеше, че клиновидния дизайн е ретро?!? я поразгледай малко снимки от последните автосалони и тогава да си говорим пак. Алфа винаги са били с ясен и категорично забележим дизайн, който в момента се променя прекалено бързо и това дразно феновете. Този случай го имаше и при БМВ, когато дойде Крис Бенгъл. Като го махнаха се върнаха към стариия дизайн.

      За мен една кола трябва да еволюира откъм дизайн и развитие постепенно и да се запази връзката. Като погледнеш 145/6, 147 преди и след фейслифта виждаш логичната връзка. и изведнъж Жулиетата стои малко...странно. А откъм технологии? Екологични двигатели?!? При Алфа?!?!? WTF??!? това ли искат феновете и собствениците на марката? съмнявам се!
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • на 100 % подкрепям Боян.... евала.... ОБЕКТИВНОСТ!!!!

        иначе у топ гиър го казаха... алфите са хубави да си ги купиш втора ръка, проблема е че рядко се намира кой да се пре...бе да си я купи първа ръка.

        Много моля Пинко до ми отговори на въпроса как кола продадена 2006 за 52 000 лева, през 2009 същата кола струва 15 500.... и да колата е перфектно запазена без сериозни забележки. И ДА ИМА МНОГО ТАКИВА ОФЕРТИ.
        Как става и кой е глупака тоя дето си я купи нова или тоя дето я купи втора ръка... или и двамата. Или пък няма глупаци просто пазара е обективен и дава ясна представа за КАЧЕСТВАТА.... за фенщина не говорим
        Last edited by ne0; d.m.y г., 14:50.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
          Пинко,

          а реално, ама реално, 159-ката е много широка и удобна кола, нали? Отзад може да седят двама баскетболисти без проблеми, а? Айде да си казваме нещата с изстинските им имена.

          Много ми е смешно като някой ми обяснява какво е да си фен. И то да е грешно. Да си фен, момченца и момиченца, не е да си кон с капаци. Това е да си сектант и екстремист. Крайностите не са добри в нито един вариант. Да си фен е да виждаш нещата такива каквито са и да си даваш реална сметка за нещата, но въпреки това да си верен на марката и да я подкрепяш. Да си фен е да си готов да приемеш всички забележки и кусури на колата, но да я обичаш защото е Алфа. Жулиетата не е МОЯТА Алфа, но е Алфа. Който иска - пожелавам ви да си я купите. Аз вече съм си купил моята Алфа. И да, тя е прекалено ниска, прекалено тясна и неудобна, с ужасно висок разход и не особено качествено сглобена, но си е МОЯТА Алфа и си я обичам. Недейте да сектанствате, а погледнете нещат реално.

          И, моля ви, не ми обяснявайте какво е да си фен и не ми четет лекции, защото аз моята фенщина съм я доказал неведнъж по всякакъв начин. И като казвам истинското ми мнение още веднъж я доказвам. Жулиетата ми е грозна, с евтини материали и слаби мотори.

          Била с двигател на годината? Мне точно. С двигател на годината В ЕДИН ОТ КЛАСОВЕТЕ. А той какъв е точно я някой да провери?

          Била агресива....вие коя кола гледате, защото тази количка е всичко друго ама не и агресивна. То и Митото не е. Симпатично е, но не е агресивно.

          А да, скъпа е. Прекалено е скъпа съпоставена с останалите модели от гамата даже. Защото стува колкото една 159-ка. А това е тъпо, защото слагаш двата модела в един ценови сегмент и ги конкурираш пряко. Капиш?

          И кой ми твърдеше, че клиновидния дизайн е ретро?!? я поразгледай малко снимки от последните автосалони и тогава да си говорим пак. Алфа винаги са били с ясен и категорично забележим дизайн, който в момента се променя прекалено бързо и това дразно феновете. Този случай го имаше и при БМВ, когато дойде Крис Бенгъл. Като го махнаха се върнаха към стариия дизайн.

          За мен една кола трябва да еволюира откъм дизайн и развитие постепенно и да се запази връзката. Като погледнеш 145/6, 147 преди и след фейслифта виждаш логичната връзка. и изведнъж Жулиетата стои малко...странно. А откъм технологии? Екологични двигатели?!? При Алфа?!?!? WTF??!? това ли искат феновете и собствениците на марката? съмнявам се!
          Напълно съм съгласен с вас колега! Човек требва да е обективен! И според мен нещата стоят така както ги представяте.
          Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

          Comment


          • Преди малко мой приятел фотограф от Ф1 Рейсинг България ми прати снимки и ми разказа как е преминал теста им. В общи линии, е на мнение, че е много по-качествена и луксозна на пръв поглед от Опел, ФВ, Форд... харесала им е колата, карали са 1.6 170 коня мотора, с 6 скорости. Но то при нова кола, всичко й е ок и кефи, особено ако е и пипната малко, което при Алфа е ясно, че е направено. Как ще се представя занапред, ще видим с времето.
            Аз обаче, след като вече разгледах малко по-реални снимки, различни от рекламните, мога да кажа със задоволство, че интериора вътре не е по типичните шаблони, оформили се в последно време, и че продължава да си лъха на Алфа. За предницата мога да кажа същото, но малко съм разколебан, като видя задницата, особено когато я видях в профил и моментално взе да ми германее... всичко чудесно, но в мига, в който мернах задната част в профил, моментално ме сряза "това е като Opel Astra J"... може някой и да не се съгласи с мен, но аз споделям лично мнение.

            Евентуално, ако се уредя и аз с някой тест с цел статийка, ще мога да напиша повечко. Засега толкоз.
            Две черни перли...

            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

            Comment


            • Добре, че успехът на колата не зависи от феновете в Бг, за пример в alfisti.net мнения колко е грозна, бавна и скъпа кола е Жулиетата не се срещнат.
              Всеки си има мнение, а моето е, че колата е страхотна откъм външен и вътешен дизайн, откъм шаси, двигатели и сигурност (активна и пасивна). Не зная кой какво още иска.

              Comment


              • Ще го кажа така...ДОСЕГА всяка алфа, която съм виждал за първи път ми е БИЛА грозна,неестествена и дразнеща, но малко след това започвам да се влюбвам в дизайна и гениалността й!

                Тази Жужа е първата, която ми харесва от първия път/поглед....


                П.П Колите които са ми харесвали от първия път са киа сиид, рено меган, форд фокус, опел и т.н...
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • Първоначално публикувано от kokix Покажи съобщение
                  Добре, че успехът на колата не зависи от феновете в Бг, за пример в alfisti.net мнения колко е грозна, бавна и скъпа кола е Жулиетата не се срещнат.
                  Всеки си има мнение, а моето е, че колата е страхотна откъм външен и вътешен дизайн, откъм шаси, двигатели и сигурност (активна и пасивна). Не зная кой какво още иска.
                  искаме Алфа Ромео, а не някаква фиатска градска чекийка, но очевидно имаме проблем в комуникацията и не можем да се разберем. Пожелавам ти да я имаш, щом толкова те кефи. И ще ти се радвам на пъти и ще те поздравявам и ще я гледам в захлас. Но няма да си я купя никога!
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                    на 100 % подкрепям Боян.... евала.... ОБЕКТИВНОСТ!!!!

                    иначе у топ гиър го казаха... алфите са хубави да си ги купиш втора ръка, проблема е че рядко се намира кой да се пре...бе да си я купи първа ръка.

                    Много моля Пинко до ми отговори на въпроса как кола продадена 2006 за 52 000 лева, през 2009 същата кола струва 15 500.... и да колата е перфектно запазена без сериозни забележки. И ДА ИМА МНОГО ТАКИВА ОФЕРТИ.
                    Как става и кой е глупака тоя дето си я купи нова или тоя дето я купи втора ръка... или и двамата. Или пък няма глупаци просто пазара е обективен и дава ясна представа за КАЧЕСТВАТА.... за фенщина не говорим
                    Много си прав, само едно нещо пропускаш - за пазара реалните качества на автмобила далеч не играят решаваща роля.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                      ...

                      Била с двигател на годината? Мне точно. С двигател на годината В ЕДИН ОТ КЛАСОВЕТЕ. А той какъв е точно я някой да провери?
                      ...
                      Категорията е "Best new engine of the year"
                      Не че го смятам за супер важно, но за да сме точни е така.
                      http://www.ukipme.com/engineoftheyea...0/bestnew.html

                      1. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta)
                      2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia)
                      3. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti)
                      4. Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400)
                      5. VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne)
                      6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M)

                      Само още една друга малолитражка виждам тук .
                      Алфа Ромео 156 Sportwagon 1.8 TS '02

                      Comment


                      • Мен Жулиетата ме грабна след като излязоха 1вите истински снимки преди това си мислех КАКВО ПОДЯВОЛИТЕ?!?! , но има нещо което ми харесва в тази кола - дизайна не е от най-впечатляващите, но е интересен сравнение с останалите в класа, интериора(малко ми прилича на нещо на което неискам да ми прилича) ноо....става...за съжаление само толкова. На пръв поглед няма нищо впечатляващо, ноо според мен и тази алфа има характер, може да не е силен като предходните модели, но го има! Може да си мислите че няма връзка със старите модели-145/6 , 147 от които би трябвало да произхожда , но я се загледайте по добре - профил нещо, дупенце, да ви прилича на нещо? За динамика и поведение и прочее неискам да говоря защото според мен докато човек не се качи да кара няма много право на критика - хора всякви, вкусове сякви
                        И да не забравяме че това е New Generation Alfa!
                        Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                        sigpic

                        Comment


                        • Жулиета за класа си е екстра...
                          Не забравяйте, че дизайна следва функционалността - а напоследък пасивната безопасност е сред главните и характеристики.
                          Феновете и сектантите може да гледаме други неща... но средния човек гледа тестове ала НКап... трябва ли да обяснявам защо добър резултат в този тест за този клас иска по-висока и заоблена предница?
                          Само да бяха оправили линията на фаровете... да следва линията на "клюна" на предния капак, но Алфа с логични фарове в последните години почти няма (изключая 156 и 159) докато не и направят фейслифт поне.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                            ...
                            Много ми е смешно като някой ми обяснява какво е да си фен. И то да е грешно. Да си фен, момченца и момиченца, не е да си кон с капаци. Това е да си сектант и екстремист. Крайностите не са добри в нито един вариант. Да си фен е да виждаш нещата такива каквито са и да си даваш реална сметка за нещата, но въпреки това да си верен на марката и да я подкрепяш. Да си фен е да си готов да приемеш всички забележки и кусури на колата, но да я обичаш защото е Алфа. Жулиетата не е МОЯТА Алфа, но е Алфа...

                            И, моля ви, не ми обяснявайте какво е да си фен и не ми четет лекции, защото аз моята фенщина съм я доказал неведнъж по всякакъв начин. И като казвам истинското ми мнение още веднъж я доказвам. Жулиетата ми е грозна, с евтини материали и слаби мотори.

                            Била агресива....вие коя кола гледате, защото тази количка е всичко друго ама не и агресивна. То и Митото не е. Симпатично е, но не е агресивно.

                            И кой ми твърдеше, че клиновидния дизайн е ретро?!? я поразгледай малко снимки от последните автосалони и тогава да си говорим пак. Алфа винаги са били с ясен и категорично забележим дизайн, който в момента се променя прекалено бързо и това дразно феновете. Този случай го имаше и при БМВ, когато дойде Крис Бенгъл. Като го махнаха се върнаха към стариия дизайн.

                            За мен една кола трябва да еволюира откъм дизайн и развитие постепенно и да се запази връзката. Като погледнеш 145/6, 147 преди и след фейслифта виждаш логичната връзка. и изведнъж Жулиетата стои малко...странно...!
                            Първо, като ти е смешно - просто се посмей
                            Второ аз не чета лекции на никого, поне не повече от лекциите, с които е пълна темата Пък и твоята фенщина никой не я е подлагал на съмнение, не знам защо го прие лично
                            Трето, обръщението "момиченца и момченца", в зависимост от сутацията може да се изтълкува като леко неуважително към останалите участници в един цивилизован спор, но ще приемем, че не е използвано с лоши намерения

                            По отношение на понятието фен, аз мислех, че не е дефинирано със закон, и е въпрос на дискусия кое е вярно и кое грешно по темата, но тъй като надделява мнението, че това което съм си мислел е грешно, мога да си заведа една форумна студентска книжка, в която да ми пишете двойки

                            И все пак ми е интересно, как едновременно да подкрепяме марката и в същото време да оплюваме последния й модел, като обсъждаме всичките му лоши страни и не изтъкваме нито един плюс

                            По отношение на агресията също си мислех, че това е въпрос на усещане, но явно и там си има ясни правила. Ще трябва да си ги науча Историята е пълна с примери, на които дизайна не е клиновиден, не са със хоризонтални фарове и на мен пак ми изглеждат агресивно. Не ме разбирайте погрешно, не казвам, че тая кола има изключително агресивен дизайн, просто исках да кажа, че за да е агресивна една кола, не е задължително да изглежда като 156 или 159 И въпреки, това не смятам, че на фона на преките й конкуренти на тая напълно и липсва агресия. БМВ 1, за което стана дума, според мен не е с по-агресивен дизйан. Нито Ауди А3. Нито Голф 6 и новата Астра. Но това е мое виждане

                            А по отношение на клиновидния дизайн - може би последната Алфа в тоя клас, с такъв дизайн е 145. Не съм сигурен как ще изглежда, ако в днешно време пуснеш в тоя клас кола, която изглежда като 145, дали няма да е малко ретро, но нека кажат тия които са наистина компетентни в областта на дизайна

                            А за постепенната еволюция... хубаво, съгласен съм. Но не трябва да забравяме, че от последния модел в тоя клас са минали 10 години

                            Иначе, не искам да спорим дали колата е най-доброто което могат Алфа да предложат на истинските си фенове. Аз също си мисля, че не е най-доброто на което са способни. Но маркетинга си е маркетинг - истинските фенове са прекалено малко, за да направят кола само за тях и то в сегашните условия. Просто няма как да продаваш 200 000 коли годишно, само на истински фенове Пазарната цел на тая кола, не е истинските фенове да точат лиги по нея и да въздишат по нея, щото "музикант къща не храни" Целата е била друга... а доколко са я постигнали е въпрос на съвсем друг спор. А и тоя спор времето ще го реши най-добре
                            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 03:03.
                            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                            Comment


                            • И Смок, и Баунсър сте прави, но според мен донякъде. Първо, аз си мисля, че е по-логично да си фен на автомобилите, които дадена марка произвежда, а не на емблемите им. Т.е. ако под тази марка започнат да се произвеждат автомобили, които не ти харесват, логично е вече да не си фен. Аз съм фен на 155, 166, 159 заради удобните дълбоки седалки, ергономичните и "събрани" интериори, директното управление, агресивния и отличаващ се дизайн. Ако тези неща ги няма в следващите модели моля обяснете ми по каква причина да съм им фен?
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                И Смок, и Баунсър сте прави, но според мен донякъде. Първо, аз си мисля, че е по-логично да си фен на автомобилите, които дадена марка произвежда, а не на емблемите им. Т.е. ако под тази марка започнат да се произвеждат автомобили, които не ти харесват, логично е вече да не си фен. Аз съм фен на 155, 166, 159 заради удобните дълбоки седалки, ергономичните и "събрани" интериори, директното управление, агресивния и отличаващ се дизайн. Ако тези неща ги няма в следващите модели моля обяснете ми по каква причина да съм им фен?
                                А какво да кажат феновете на българския футбол
                                145 1.7 16V Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X